• Λιοσίων 117, Αθήνα
  • 2130716370
  • Δ - Π: 8:00 - 16:00

Executive Customer Service

ForumTraining 20XRONIA MAZI PNG 150x150

Εισηγητής:
Ν. Κιούσης

Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Customer  Service, Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης – Επικοινωνίας & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία

Αξία Συμμετοχής:

€ 280.00

Οι Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες, απαλλάσσονται από το Καθεστώς Φ.Π.Α.

special offer forum

Σε περίπτωση δύο (2) συμμετοχών

στην Αίθουσα,

δυνατότητα 3ης Συμμετοχής ΔΩΡΕΑΝ

Παρακολούθηση On – Line: Ειδική Έκπτωση

Για την On-Line παρακολούθηση, είναι απαραίτητη η εξόφληση της αξίας του σεμιναρίου έως τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης & αποστολή του καταθετηρίου στο Email: financial@forum-training.gr ή στο fax: 213 0716381

banner e learning new
participation forum training1

Επίκαιρο Σεμινάριο Πωλήσεων

customer service. forum training


“Executive

Customer Service”

Εξυπηρέτηση Πελατών στα πλαίσια της επαγγελματικής δεοντολογίας,
συμπεριφοράς με επίκεντρο τον πελάτη

Ημερομηνίες Διεξαγωγής:

ΑΘΗΝΑ

Εκπαιδευτικό Κέντρο Forum

Δευτέρα, Τρίτη, 04 & 05 Νοεμβρίου 2019

17:00 – 21:00

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  • στελέχη Τμήματος Customer Service
  • Παλαιούς & Νέους Πωλητές
  • στελέχη που έχουν στην ευθύνη τους θέματα Εξυπηρέτησης πελατών

Στόχος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος είναι:

  • Η απόκτηση γνώσεων σχετικά με τις σύγχρονες τάσεις για αποτελεσματική, οργανωμένη και ποιοτικά αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση των πελατών, στα πλαίσια της επαγγελματικής δεοντολογίας και συμπεριφοράς, με επίκεντρο τον πελάτη.
  • Η ενημέρωση για τις τεχνικές πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών, προκειμένου να συμβάλλουν οι συμμετέχοντες στην  αποτελεσματικότερη προώθησή τους.
  • Η αποτελεσματική διαπραγμάτευση επ’ ωφελεία τόσο των πελατών,  όσο και της επιχείρησης ή του οργανισμού και η εύστοχη αντιμετώπιση των παραπόνων και αντιρρήσεων της πελατείας
  • Η εξυπηρέτηση του πελάτη μέσα από το πρίσμα της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας

Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας

  • Αξία της επιχείρησης / Γνώσης προϊόντος / υπηρεσίας, ανταγωνισμού, των ανθρώπων / Χάραξη πολιτικής / Η αξία του ανθρώπινου δυναμικού στην αλυσίδα εξυπηρέτησης / S.W.O.T. analysis / Πελατοκεντρισμός
  • Κατηγοριοποίηση πελατείας
  • Είδη πελατών (δυσφημιστής ή διαφημιστής;)
  • Εντοπισμός των απαιτήσεων και αναγκών των πελατών
  • Τεχνικές και μέθοδοι εξεύρεσης νέων πελατών
  • Αποτελεσματική επικοινωνία / Είδη και τεχνικές ερωτήσεων
  • Τεχνικές αποφυγής λαθών κατά την πώληση
  • Αποτελεσματική τηλεφωνική συμπεριφορά
  • Η αξία της παρακίνησης στην ομάδα εξυπηρέτησης
  • Η ομαδική εργασία στην ομάδα εξυπηρέτησης
  • Η συναισθηματική νοημοσύνη στην ομάδα εξυπηρέτησης
  • Τα στάδια & τα στοιχεία της εξυπηρέτησης
  • Η βελτίωση πωλήσεων και κερδοφορίας μέσα από την εξυπηρέτηση / Παθητική & ενεργητική εξυπηρέτηση
  • Είδη αναγκών των πελατών / Διασταυρούμενη πώληση
  • Δεοντολογία διατήρησης των πελατών
  • Το θεσμικό πλαίσιο της εξυπηρέτησης πελατών
  • Η ολική ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Τεχνικές πωλήσεων / Τεχνικές παρουσίασης προϊόντων
  • Ανάλυση FAB / Η διαπραγμάτευση με τον πελάτη
  • Διαχείριση αντιρρήσεων, κλείσιμο πώλησης
  • Διαχείριση παραπόνων πελατών / Τεχνικές συμβουλευτικής πώλησης
  • Η σημασία της επιτυχημένης πώλησης
  • Ο χειρισμός της ομάδος πωλήσεων

“Executive Customer Service”

Πληροφορίες: 

τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr

What You'll Study

  • Landscape architecture
  • Classical Archaeology and Ancient History
  • Engineering
  • Mathematics
  • Planning or all of related discipline
  • Mathematics and Computer Science
  • Exceptionally, applicants from geography
  • Philosophy, Politics and Economics(PPE)
  • Ecology & social sciences will also be considered

Certification

  • Research the conditions of urbanism
  • Employs advanced design techniques
  • Lens of landscape theory and design practice
  • inovative methodologies
  • Employ advanced design techniques
  • Develop speculative designs
  • Innovative methodologies
  • Strategies & interventions

Course Instructors

  • Νίκος Κιούσης

    Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Key Account Management, Customer  Service & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία

Related Courses