Συγκεκριμένα, η ανάγκη για ορθή δημοσιονομική διαχείριση σε συνδυασμό με την κατάργηση του προληπτικού ελέγχου του ελεγκτικού συνεδρίου αλλά και τις πρόνοιες του αρ.168 του Ν.4270/14 όπου αναφέρεται ρητά ότι σε όλους τους Φορείς της Γενικής Κυβέρνησης πραγματοποιείται Εσωτερικός Έλεγχος και του άρθρου 169 όπου ορίζεται το Ελεγκτικό Συνέδριο ως η αρχή που παρακολουθεί, ελέγχει και αξιολογεί την αποτελεσματικότητα και την επάρκεια των Υπηρεσιών Εσωτερικού Ελέγχου και των εσωτερικών δικλίδων όλων των φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, έχουν δημιουργήσει το νέο ελεγκτικό περιβάλλον των ΟΤΑ.
Σε συνέχεια των παραπάνω, εκδόθηκε η Απόφαση Ολομέλειας του Ελεγκτικού Συνεδρίου ΦΓ8/55081 (ΦΕΚ 4938/Β/2020) όπου αναλύεται η διαδικασία ελέγχου από το Ελεγκτικό Συνέδριο της ύπαρξης, της λειτουργίας και της αποτελεσματικότητας συστήματος εσωτερικού ελέγχου στους φορείς που υπάγονται στην ελεγκτική του δικαιοδοσία.
Στο άρθρο 1 αυτής ορίζεται ως προαπαιτούμενο η αναλυτική καταγραφή των διαδικασιών παραγωγής ή διενέργειας πράξεων με δημοσιονομικές συνέπειες, οι δημοσιονομικοί κίνδυνοι και οι δικλίδες προς αντιμετώπισης των κινδύνων αυτών (Ενδογενής Έλεγχος).
Η εταιρεία μας με εξειδικευμένα στελέχη και πολύχρονη εμπειρία σε διαδικασίες ΟΤΑ, Ν.Π.Δ.Δ. κλπ μπορεί να βοηθήσει το φορέα στην αναλυτική καταγραφή των διαδικασιών παραγωγής ή διενέργειας πράξεων με δημοσιονομικές συνέπειες, την αναγνώριση των δημοσιονομικών κίνδυνων & των δικλίδων προς αντιμετώπιση των κινδύνων αυτών καθώς και την αποτύπωση τους, για τη διαμόρφωση του συστήματος διαδικασιών του φορέα.