
Πιστωτική Πολιτική
Επίκαιρη Ημερίδα

Πιστωτική Πολιτική & Έλεγχος Απαιτήσεων
Σχεδιασμός – Εφαρμογή ορθολογικής εταιρικής Πιστωτικής Πολιτικής & Πρακτικές για την διασφάλιση της Χρηματοοικονομικής λειτουργίας Επιχειρήσεων – Οργανισμών
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
ΑΘΗΝΑ
Εκπαιδευτικό Κέντρο Forum
Τετάρτη, Πέμπτη, 07 & 08 Νοεμβρίου
16:00 – 20:00
Εισηγητής:
Οικονομολόγος. Κάτοχος Μ.Β.Α. του Πανεπιστημίου Cardiff – Μεγ. Βρετανία. Έχει σπουδάσει Οικονομικά & Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Εισηγητής με τεράστια εμπειρία σε θέματα Credit Control, Management Accounting & Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης. Εισηγητής με μεγάλη θεωρητική εμπειρία σε διάφορους Οργανισμούς.
Το σεμινάριο απευθύνεται:
- σε στελέχη Οικονομικής Διεύθυνσης & Πιστωτικού Ελέγχου εταιρειών, καθώς & σε όσους εμπλέκονται άμεσα στη διαδικασία λήψης εταιρικών αποφάσεων που αφορούν την Διαχείριση & Αξιολόγηση πελατών (Εμπορικούς Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων & Προμηθειών, Key Account Managers, Credit Controllers κλπ).
Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας
- Αρχές Πιστωτικής Πολιτικής
- Αντικείμενα Πιστωτικής Πολιτικής (μεγιστοποίηση πωλήσεων – ελαχιστοποίηση πιστωτικού κινδύνου, παρακολούθηση ανοικτών υπολοίπων, τήρηση συμφωνηθέντων όρων, επίτευξη στόχου εισπράξεων)
- Αποτύπωση Επιπέδου Αξιοπιστίας Πελατών και μέθοδοι αξιολόγησης (συνεργασία με εταιρείας πληροφοριών πιστοληπτικής ικανότητας)
- Σύστημα διαβάθμισης φερεγγυότητας πελατών με βάσει ποσοτικά & ποιοτικά στοιχεία ( Trade Credit Risk Scorecard)- Δημιουργία πλήρους βάσης στοιχείων και δεδομένων πελατών
- Εργαλεία Αξιολόγησης των πελατών – Βασικοί Αριθμοδείκτες
- Ασφάλιση Πιστώσεων
- Η Πολιτική Πιστώσεων με νέους Πελάτες
- Η Πολιτική Πιστώσεων με παλαιούς Πελάτες
- Πιστωτικός Έλεγχος (Credit Control) – Συσχέτιση με το κόστος και το Τμήμα Πωλήσεων
- Επαναληπτική αξιολόγηση πελατών
- Οι 10 Κανόνες επιτυχημένης Πιστωτικής Πολιτικής
- Credit Control Best Practices- Case Studies
2. Διαδικασία Ελέγχου Εισερχόμενων Παραγγελιών
- Έλεγχος σε σχέση με τα πιστωτικά όρια του πελάτη
- Ηλεκτρονική παρακολούθηση υπέρβασης πιστωτικών ορίων (Business Process)
- Διαχείριση ληξιπροθέσμων
- Ακάλυπτα ανοικτά χρεωστικά υπόλοιπα
- Χειρισμός παραλείψεων ( επισφαλών πελατών, επαναξιολόγηση- περιορισμός και διεύρυνση ορίων)
- Εξουσιοδοτήσεις/ όρια αποδεσμεύσεων υπευθύνων
- Πρακτικές εφαρμογές
3. Ηλεκτρονική Διαχείριση Απαιτήσεων
4. Credit Control & Collection Reporting Tools
5. Τεχνικές Είσπραξης Απαιτήσεων
6. Αρμοδιότητες Υπευθύνων του Τμήματος Credit Control & Sales Dpt.
Πιστωτική Πολιτική & Έλεγχος Απαιτήσεων
Πληροφορίες για την Ημερίδα: Καραντάνη Γιούλα,
τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr