• Λιοσίων 117, Αθήνα, Τ.Κ.: 104 40
  • +30 213 07 16 370 - 380
  • Δευ - Παρ: 8:00 πμ - 16:00 μμ

Key Account Management

Αξία Συμμετοχής:

€ 220.00

Οι Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες, απαλλάσσονται από το Καθεστώς Φ.Π.Α.

Σε περίπτωση δύο (2) συμμετοχών

στην Αίθουσα,

δυνατότητα 3ης Συμμετοχής ΔΩΡΕΑΝ

Παρακολούθηση On – Line: Ειδική Έκπτωση

Για την On-Line παρακολούθηση, είναι απαραίτητη η εξόφληση της αξίας του σεμιναρίου έως τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης & αποστολή του καταθετηρίου στο Email: financial@forum-training.gr ή στο fax: 213 0716381

Ειδική Ημερίδα Πωλήσεων

Key Account
Management

Σύγχρονες Στρατηγικές Ανάπτυξης & Δημιουργίας Αποτελεσματικών Σχέσεων με μεγάλους πελάτες.
Ποιες είναι οι βασικές λειτουργίες & τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου Account Manager.

Ημερομηνίες Διεξαγωγής:

ΑΘΗΝΑ

Εκπαιδευτικό Κέντρο Forum

Τετάρτη 22 Μαΐου

16:00 – 21:00

Εισηγητής: Ν. Κιούσης

Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Customer  Service, Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης – Επικοινωνίας & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία

Η ημερίδα απευθύνεται:

  • σε όλους τους Πωλητές, παλαιούς & νέους, Προμηθευτές – Αγοραστές, στελέχη που έρχονται σε επαφή με μεγάλους πελάτες

Τα οφέλη από τη συμμετοχή σας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:

Οι συμμετέχοντες που θα λάβουν μέρος στην εκπαιδευτική ημερίδα, θα γνωρίσουν και θα βελτιώσουν σημαντικά δεξιότητες & τεχνικές:

  • πώλησης σε διαφορετικά επίπεδα, με διαφορετικές ανάγκες & ποια είναι η  αναγκαιότητα χειρισμού της πυραμίδας των αξιών
  • αμοιβαίου οφέλους & χτίσιμο της σχέσης με μεγάλους πελάτες
  • κριτηρίων καθορισμού Key Accounts & ειδικού πλάνου διαχείρισης μεγάλων πελατών
  • τεχνικές ανάλυσης προφίλ ανά πελάτη Key Account
  • διαχείρισης χρόνου με στόχο την υλοποίηση του πλάνου δράσης των Key Accounts
  • προσέγγισης & επαγγελματικής παρουσίασης σε μεγάλους πελάτες & ποια είναι τα βήματα διατήρησης & ανάπτυξης αυτής της σχέσης

Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας

  • Τι είναι η πώληση σε Key Accounts – ποια τα οφέλη για την επιχείρηση (Key Account Selling)
  • Η σημαντικότητα τους στην επιχείρηση και το προφίλ /οι υπευθυνότητες/ οι δεξιότητες του σύγχρονου key Account Manager
  • Ο εντελώς διαφορετικός τρόπος πώλησης μεταξύ μικρών πελατών & key Accounts
  • H διαδικασία λήψης απόφασης στα key Accounts και η αναγκαιότητα χειρισμού της Πυραμίδας των αξιών (πώληση σε διαφορετικά επίπεδα με διαφορετικές ανάγκες στον ίδιο οργανισμό)
  • Το κτίσιμο της σχέσης ‘συνεργάτη’ και αμοιβαίου οφέλους
  • Κριτήρια καθορισμού Key Accounts & πλάνο διαχείρισης πελατών/στόχων/δραστηριότητας
  • Αναλυτικό προφίλ ανά πελάτη Key Account με ενσωματωμένο πλάνο βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης ανάπτυξης
  • Η σημαντικότητα της σωστής Διαχείρισης του χρόνου και η έμφαση στην υλοποίηση του πλάνου δράσης / εσόδων / εξέλιξης των key Accounts.
  • Σχεδιασμός : α) Γνώση εταιρίας/προϊόντων/ ανταγωνισμού, β) Διοίκηση και στόχοι περιοχής (Territory Management & objectives), γ) Κατηγοριοποίηση και ανάλυση αγοράς (Market Segment & Analysis), δ) Λίστα ενεργών και δυνητικών πελατών και πλάνο δράσης (prospecting & action plan)
  • Πώληση : α) Προετοιμασία και κλείσιμο ραντεβού, β) προσέγγιση και εύρεση αναγκών, γ) επαγγελματική παρουσίαση εστιασμένη στις ανάγκες του πελάτη, δ) πρόταση και κλείσιμο, ε) χειρισμός αντιρρήσεων
  • Follow-up: α) Ικανοποίηση του πελάτη, β) Από την ικανοποίηση του πελάτη στην ανάπτυξη του & στρατηγικές ανάπτυξης, γ) τα σημαντικά βήματα στη διατήρηση και ανάπτυξη της σχέσης
  • Case Studies και παραδείγματα

Key Account Management

Πληροφορίες για την Ημερίδα: Καραντάνη Γιούλα,

τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr

What You'll Study

  • Landscape architecture
  • Classical Archaeology and Ancient History
  • Engineering
  • Mathematics
  • Planning or all of related discipline
  • Mathematics and Computer Science
  • Exceptionally, applicants from geography
  • Philosophy, Politics and Economics(PPE)
  • Ecology & social sciences will also be considered

Certification

  • Research the conditions of urbanism
  • Employs advanced design techniques
  • Lens of landscape theory and design practice
  • inovative methodologies
  • Employ advanced design techniques
  • Develop speculative designs
  • Innovative methodologies
  • Strategies & interventions

Course Instructors

  • Νίκος Κιούσης

    Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Key Account Management, Customer  Service & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία

Related Courses