Key Account Management
€ 220.00
Παρακολούθηση On – Line: Ειδική Έκπτωση
Για την On-Line παρακολούθηση, είναι απαραίτητη η εξόφληση της αξίας του σεμιναρίου έως τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης & αποστολή του καταθετηρίου στο Email: financial@forum-training.gr ή στο fax: 213 0716381
Ειδική Ημερίδα Πωλήσεων
Key Account
Management
Σύγχρονες Στρατηγικές Ανάπτυξης & Δημιουργίας Αποτελεσματικών Σχέσεων με μεγάλους πελάτες.
Ποιες είναι οι βασικές λειτουργίες & τα χαρακτηριστικά του επιτυχημένου Account Manager.
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
ΑΘΗΝΑ
Εκπαιδευτικό Κέντρο Forum
Πέμπτη 07 Νοεμβρίου 2019
16:00 – 21:00
Εισηγητής: Ν. Κιούσης
Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Customer Service, Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης – Επικοινωνίας & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία
Η ημερίδα απευθύνεται:
- σε όλους τους Πωλητές, παλαιούς & νέους, Προμηθευτές – Αγοραστές, στελέχη που έρχονται σε επαφή με μεγάλους πελάτες
Τα οφέλη από τη συμμετοχή σας στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα:
Οι συμμετέχοντες που θα λάβουν μέρος στην εκπαιδευτική ημερίδα, θα γνωρίσουν και θα βελτιώσουν σημαντικά δεξιότητες & τεχνικές:
- πώλησης σε διαφορετικά επίπεδα, με διαφορετικές ανάγκες & ποια είναι η αναγκαιότητα χειρισμού της πυραμίδας των αξιών
- αμοιβαίου οφέλους & χτίσιμο της σχέσης με μεγάλους πελάτες
- κριτηρίων καθορισμού Key Accounts & ειδικού πλάνου διαχείρισης μεγάλων πελατών
- τεχνικές ανάλυσης προφίλ ανά πελάτη Key Account
- διαχείρισης χρόνου με στόχο την υλοποίηση του πλάνου δράσης των Key Accounts
- προσέγγισης & επαγγελματικής παρουσίασης σε μεγάλους πελάτες & ποια είναι τα βήματα διατήρησης & ανάπτυξης αυτής της σχέσης
Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας
- Τι είναι η πώληση σε Key Accounts – ποια τα οφέλη για την επιχείρηση (Key Account Selling)
- Η σημαντικότητα τους στην επιχείρηση και το προφίλ /οι υπευθυνότητες/ οι δεξιότητες του σύγχρονου key Account Manager
- Ο εντελώς διαφορετικός τρόπος πώλησης μεταξύ μικρών πελατών & key Accounts
- H διαδικασία λήψης απόφασης στα key Accounts και η αναγκαιότητα χειρισμού της Πυραμίδας των αξιών (πώληση σε διαφορετικά επίπεδα με διαφορετικές ανάγκες στον ίδιο οργανισμό)
- Το κτίσιμο της σχέσης ‘συνεργάτη’ και αμοιβαίου οφέλους
- Κριτήρια καθορισμού Key Accounts & πλάνο διαχείρισης πελατών/στόχων/δραστηριότητας
- Αναλυτικό προφίλ ανά πελάτη Key Account με ενσωματωμένο πλάνο βραχυπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης ανάπτυξης
- Η σημαντικότητα της σωστής Διαχείρισης του χρόνου και η έμφαση στην υλοποίηση του πλάνου δράσης / εσόδων / εξέλιξης των key Accounts.
- Σχεδιασμός : α) Γνώση εταιρίας/προϊόντων/ ανταγωνισμού, β) Διοίκηση και στόχοι περιοχής (Territory Management & objectives), γ) Κατηγοριοποίηση και ανάλυση αγοράς (Market Segment & Analysis), δ) Λίστα ενεργών και δυνητικών πελατών και πλάνο δράσης (prospecting & action plan)
- Πώληση : α) Προετοιμασία και κλείσιμο ραντεβού, β) προσέγγιση και εύρεση αναγκών, γ) επαγγελματική παρουσίαση εστιασμένη στις ανάγκες του πελάτη, δ) πρόταση και κλείσιμο, ε) χειρισμός αντιρρήσεων
- Follow-up: α) Ικανοποίηση του πελάτη, β) Από την ικανοποίηση του πελάτη στην ανάπτυξη του & στρατηγικές ανάπτυξης, γ) τα σημαντικά βήματα στη διατήρηση και ανάπτυξη της σχέσης
- Case Studies και παραδείγματα
Key Account Management
Πληροφορίες για την Ημερίδα:
τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr