Τηλεφωνική Είσπραξη Οφειλών
Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα
Customer Service, Τηλεφωνικής
Εξυπηρέτησης – Επικοινωνίας
& Οργάνωσης Πωλήσεων
με πρακτική & διδακτική εμπειρία
Αξία Συμμετοχής:
Επικοινωνήστε μαζί μας
Παρακολούθηση On – Line: Ειδική Έκπτωση
Για την On-Line παρακολούθηση, είναι απαραίτητη η εξόφληση της αξίας του σεμιναρίου έως τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης & αποστολή του καταθετηρίου στο Email: financial@forum-training.gr ή στο fax: 213 0716381
Επίκαιρη Ημερίδα
Στάδια & Τεχνικές
Τηλεφωνικής
Είσπραξης Υπολοίπων
& Ανεξόφλητων Οφειλών
Η ημερίδα στηρίζεται σε μια δομημένη
προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει τη προετοιμασία,
τα στάδια, τα μυστικά & τις τεχνικές
για την είσπραξη υπολοίπων
χωρίς να δημιουργούν δυσαρέσεκια στους πελάτες
Ημερομηνίες Διεξαγωγής:
ΑΘΗΝΑ
Forum Training Center – Ψηφιακή Αίθουσα Webex
Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2021
16:00 – 21:00
Η παρακολούθηση του σεμιναρίου γίνεται μέσω
Φυσικής Παρουσίας ή Τηλεδιάσκεψης
Οφέλη από τη συμμετοχή στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, είναι η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών & υποχρεώσεων.
Το συγκεκριμένο σεμινάριο δίνει τις λύσεις στα θέματα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, παρουσιάζοντας όλα τα μυστικά που θα πρέπει να γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με τις προσωπικές ή και τηλεφωνικές εισπράξεις.
Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος θα γνωρίζετε σύγχρονες τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους πελάτες και ειδικά με αυτούς που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους.
Επίσης θα μπορείτε να διερευνάτε πλήρως το «status» του κάθε πελάτη (μερική εξόφληση, απροθυμία επικοινωνίας, χρόνος καθυστέρησης κλπ), και θα αντιλαμβάνεστε τη διάθεσή του, με αποτέλεσμα να το χειρίζεστε ανάλογα.
Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
- Η απαραίτητη οργάνωση του Προγράμματος εισπράξεων
- Προτάσεις στον πελάτη για τον χρόνο και τρόπο είσπραξης
- Οι φάσεις και τα στάδια της είσπραξης των οφειλομένων
- Σταδιακή ανάπτυξη του βαθμού πίεσης μας
- Η μηχανογραφική μας υποστήριξη για αποτελεσματικές εισπράξεις (τα εργαλεία)
- Το γλωσσάρι (οι τυπικές εκφράσεις) στην διαδικασία της είσπραξης.
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ
- Προσωπικότητα και Στάση – Διαπραγματευτικές Ικανότητες
- Ψυχολογία του Πελάτη, Ψυχολογία του Οφειλέτη (ο έλεγχος στην συνομιλία)
- Στάδια ανακάλυψης ανθρώπινων αναγκών
- Οι αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης
- Πώς να γίνομαι συμπαθής / Οι αντιρρήσεις και το ξεπέρασμα
- Αντιρρήσεις για την έγκαιρη πληρωμή / Case Study αντιρρήσεων
Σύνδεση στην Ψηφιακή Αίθουσα Εκπαίδευσης της Webex
Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα, μπορείτε να το παρακολουθήσετε από οποιοδήποτε Φυλλομετρητή (browser) ή να κάνετε download την Εφαρμογή Webex
(αφορά υπολογιστές με Λειτουργικό Σύστημα Windows10), εύκολα & απλά με δυνατότητα ερωτήσεων μέσω chat ή μικροφώνου & άμεσες απαντήσεις από τον εισηγητή.
Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης είναι στην διάθεση σας για να απαντήσει σε κάθε ερώτημα σας.
Πληροφορίες: Τερζάκη Στέλλα, τηλ.. 213 0716370 & 380
Πληροφορίες για την Ημερίδα: Φαρλάνη Χρύσα
τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr