• Λιοσίων 117, Αθήνα, Τ.Κ.: 104 40
  • +30 213 07 16 370 - 380
  • Δευ - Παρ: 8:00 πμ - 16:00 μμ

Τηλεφωνική Είσπραξη Οφειλών

Αξία Συμμετοχής:

€ 165.00

Οι Εκπαιδευτικές Υπηρεσίες, απαλλάσσονται από το Καθεστώς Φ.Π.Α.

Σε περίπτωση δύο (2) συμμετοχών

στην Αίθουσα,

δυνατότητα 3ης Συμμετοχής ΔΩΡΕΑΝ

Παρακολούθηση On – Line: Ειδική Έκπτωση

Για την On-Line παρακολούθηση, είναι απαραίτητη η εξόφληση της αξίας του σεμιναρίου έως τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης & αποστολή του καταθετηρίου στο Email: financial@forum-training.gr ή στο fax: 213 0716381

Επίκαιρη Ημερίδα 

Στάδια & Τεχνικές Τηλεφωνικής Είσπραξης Υπολοίπων & Ανεξόφλητων Οφειλών

Η ημερίδα στηρίζεται σε μια δομημένη προσέγγιση η οποία περιλαμβάνει τη προετοιμασία, τα στάδια, τα μυστικά & τις τεχνικές για την είσπραξη υπολοίπων χωρίς να δημιουργούν δυσαρέσεκια στους πελάτες

Ημερομηνίες Διεξαγωγής:

ΑΘΗΝΑ

Εκπαιδευτικό Κέντρο Forum

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου

16:00 – 21:00

Εισηγητής: Ν. Κιούσης

Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Customer Service, Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης – Επικοινωνίας & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική  & διδακτική εμπειρία

Οφέλη από τη συμμετοχή στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις, είναι η είσπραξη ανεκπλήρωτων οφειλών & υποχρεώσεων.

Το συγκεκριμένο σεμινάριο δίνει τις λύσεις στα θέματα της αποτελεσματικής επικοινωνίας, παρουσιάζοντας όλα τα μυστικά που θα πρέπει να γνωρίζουν όσοι ασχολούνται με τις προσωπικές ή και τηλεφωνικές εισπράξεις.

Μετά το πέρας του εκπαιδευτικού προγράμματος θα γνωρίζετε σύγχρονες τεχνικές αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους πελάτες και ειδικά με αυτούς που έχουν καθυστερήσει τις πληρωμές τους.

Επίσης θα μπορείτε να διερευνάτε πλήρως το «status» του κάθε πελάτη (μερική εξόφληση, απροθυμία επικοινωνίας, χρόνος καθυστέρησης κλπ), και θα αντιλαμβάνεστε τη διάθεσή του,  με αποτέλεσμα να το χειρίζεστε ανάλογα.

Παρουσίαση Περιεχομένων της Ημερίδας

Η  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ

  • Η απαραίτητη οργάνωση του Προγράμματος εισπράξεων
  • Προτάσεις στον πελάτη για τον χρόνο και τρόπο είσπραξης
  • Οι φάσεις και τα  στάδια της είσπραξης των οφειλομένων
  • Σταδιακή ανάπτυξη του βαθμού  πίεσης μας
  • Η μηχανογραφική μας υποστήριξη  για αποτελεσματικές εισπράξεις (τα εργαλεία)
  • Το γλωσσάρι (οι τυπικές εκφράσεις) στην διαδικασία της είσπραξης.

Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ

  • Προσωπικότητα και Στάση – Διαπραγματευτικές Ικανότητες
  • Ψυχολογία του Πελάτη, Ψυχολογία του Οφειλέτη (ο έλεγχος στην συνομιλία)
  • Στάδια ανακάλυψης ανθρώπινων αναγκών
  • Οι αρχές της συναισθηματικής νοημοσύνης
  • Πώς να γίνομαι συμπαθής / Οι αντιρρήσεις και το ξεπέρασμα
  • Αντιρρήσεις για την έγκαιρη πληρωμή  / Case Study αντιρρήσεων

Στάδια & Τεχνικές Τηλεφωνικής Είσπραξης Υπολοίπων & Ανεξόφλητων Οφειλών

Πληροφορίες για την Ημερίδα: Καραντάνη Γιούλα,

τηλ.: 213 0716370 & 380 // e-mail: international1@forum-training.gr

What You'll Study

  • Landscape architecture
  • Classical Archaeology and Ancient History
  • Engineering
  • Mathematics
  • Planning or all of related discipline
  • Mathematics and Computer Science
  • Exceptionally, applicants from geography
  • Philosophy, Politics and Economics(PPE)
  • Ecology & social sciences will also be considered

Certification

  • Research the conditions of urbanism
  • Employs advanced design techniques
  • Lens of landscape theory and design practice
  • inovative methodologies
  • Employ advanced design techniques
  • Develop speculative designs
  • Innovative methodologies
  • Strategies & interventions

Course Instructors

  • Νίκος Κιούσης

    Ειδικός Σύμβουλος σε θέματα Key Account Management, Customer  Service & Οργάνωσης Πωλήσεων με πρακτική & διδακτική εμπειρία

Related Courses